Udvalg

 I FRH er der forskellige udvalg. De er med til at lette arbejdet for selve bestyrelsen. Udvalgene består både af bestyrelsesmedlemmer og af frivillige medlemmer i klubben.  Udvalg arbejder både selvstændigt og sammen, afhængig af hvilke arrangement det drejer sig om.

Her under kan du se hvilke udvalg der er, og hvad de i store træk beskæftiger sig med. Hvis der er et udvalg som har din interesse er du meget velkommen til at tage kontakt til en af medlemmerne, vi kan altid bruge et par hænder mere.

Sponsorudvalg

Sponsorudvalgets opgave er at skaffe midler til udvikling af Farsø rideklub, gennem søgning af midler hos diverse fonde. 

I sponsorudvalgt sidder:


Anne Thule Hansen 3024 2155


Stævneudvalg


Stævneudvalget varetager planlægning og afvikling af klubben's større stævner, så som udvidede klubstævner og distriktsstævner.
Dette sker i stor samarbejde med især stald/bane og velfærdsudvalget.

Udvalget består af:

Frode Odberg (Udvalgsansvarlig) 2061 0310
Birgitte Hansen 2335 7177
Mathilde Aagaard
Maria Louise Odberg 2614 8141

 

Aktivitetsudvalg

Aktivitetsudvalget varetager de fleste af vores aktiviteter. Det er det udvalg der arrangere udflugter, optog, fester, kurser med f. eks. eksterne underviser mm. Ligeledes er Aktivitetudvalget i tæt samarbejde med Junior udvalget omkring f.eks. klubstævner.

Udvalget består af: 

Lene Kragelund Hansen 2040 6770




Undervisningsudvalg

Undervisningsudvalget står bl. andet for ansættelse af underviser og planlægning af undervisningen.

Udvalget består af:


Anne Thule Hansen 3024 2155




Velfærdsudvalg

Velfærdsudvalget er nok det udvalg der aldrig kan hvile.
Uanset hvilket arrangement der løber af stabel er de på banen, om det er arbejdsdage, julehygge eller distriktsstævner stiller de op med et godt udvalg i vores cafeteria.
Velværdsudvalget har altid brug for en ekstra hånd, det kan drejer sig om en hjemmebagt kage, hjælp i cafeteriet under arrangementer og meget andet.
Du er altid velkommen til at tilbyde din hjælp til en af udvalgets medlemmer.🤩

Udvalget består af:

Tine Mogensen 2567 6869 (udvalgsansvarlig)

 

Vi mangler 2-3 personer, der er gode til at handle ind og sælge i vores rytterstue til Stævner. Er det dig, så kontakt en fra bestyrelsen

Stald/baneudvalg

Stald/baneudvalget er også en større sag.
Når f.eks.  vandkoppen fryser eller når der skal bruges hjælpere på springbanen, så rykker de ud.
Her er der virkelig brug for raske, stærke og handy'e hænder, måske mest til herrer.






Her er især plads til dig...

Juniorudvalget

Som rosinen i pølseenden har vi vores juniorudvalg.
Juniorudvalget er nok det udvalg i klubben der bedst forstår at lave penge. De står for at arrangere alle vores små interne stævner, såsom fastelavnsstævne, klubmesterskaber og julestævne. Derudover arrangere de også små hyggeaftner o.l.

Juniorudvalget består af:


Voksen Kontakt: 
Lene Kragelund Hansen 2040 6770



Hvis I har gode ideer, input eller ønsker at være med så kontakt da endelig juniorudvalget . 

Checkliste til stævner

CHECKLISTE TIL STÆVNER

Sportsudvalg:

*Dommere

*Rosetter

*Plakatter

*Præmiebeviser

*Biler

*Indkvartering af dommere

*Sekretariat, spring, dressur og springdommertårn

*EDB

*Regnemaskiner

*Kritikker

*Kritikløbere

*Speakere, skrivere og sammentællere

*Byttepenge

 

Baneudvalg:

*Baneinspektører

*Springmateriel, sikkerhedsholdere

*Opsætning af dressurbaner

*Udsmykning af baner

*Hente og bringe samt opsætte tidtagningsudstyr

*Hjælpere på banen

*Hente/bringe ekstra materiel

*Diverse afspærringer samt skilteopsætninger

 

Juniorudvalg:

*Hjælpere til start/mål

*Bompassere til spring

*Hjælpere til clear round

 

Staldudvalg:

*Opsætning/nedtagning af staldpladser

*Bestilling af bokse, spåner og halm

*Ophænge oversigt over staldpladser

*Staldvagt fredag nat

*Staldvagt lørdag nat

*Dagvagt i stald, der sørger for oprydning og fejning i skyllerum ved halmrum, staldgang

*Sørge for tømning af septiktank og ajlebeholder

*Kontrol af staldplads ved afrejse

*opsynsansvarlig på springbanen

 

Velfærdsudvalg:

*Sørge for hjælpere til cafeteriet

*Sørge for ekstra hjælpere til oprydning efter stævnets afholdelse

*Rengøring af cafeteriet

*Indkøb

*Rengøring af toiletter og skyllerum

*Toiletvagt hver time – rene håndklæder + toiletpapir

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

20.11 | 21:50

Hvordan gør man hvis man gerne vil start til undervisning

...
24.08 | 08:42

Hej. Har i plads om torsdagen til nybegynder på 7 år ? jeg har sendt sms til aleksander som der står men uden svar. Mvh Heidi

...
12.08 | 13:57

Hejsa. Ja vi har ledige tider. Evt mandag fra 17-18. Ring til daglig leder Aleksander 40753399. Vh anne

...
12.08 | 13:41

Hejsa.
Har I ledige nogle ledige tider til undervisning ? Jeg har en datter på 8, nybegynder men har redet lidt, der gerne vil gå til ridning. Er der plads ?

...
Du kan lide denne side